Je před vánoci a podobný nápad mělo určitě více lidí, tak se dá čekat, že se internetoví prodejci se trochu zapotí. Koneckonců proto mají u produktů termín dodání a ten se prodloužil Jenomže je to jen hra. Co se stane když ho nedodrží? Nic.
Jestli potom není lepší vyrazit do obchodu a knihu si koupit. Tam vyměním peníze za knihu, nikoliv pouze za slib, že možná někdy něco bude. A když ne pod stromečkem, tak alespoň v lednu.
A proč si tak zoufám? 5. prosince jsem si objednal dvě knihy na vltava.cz pro dceru k vánocům. Termín dodání 19.12. se mi moc nelíbil, ale objednal jsem a zaplatil. Dnes je poslední normální den před vánoci a nemám ani peníze ani knihy. Po deseti pokusech se dovolat jsem se dozvěděl, že knihu dodavatel nedodal, pošta nebere zakázky a pro druhou si můžu jít vystát frontu na osobní odběr. No peníze, že mi tedy pošlou zpátky.
Źádná omluva, žádna snaha problémy řešit.
Je opravdu internetový obchod pohodlnější?
Je internetový obchod pohodlnější?
Večer si po internetu objednám knihu, zaplatím pomocí internetu a za tři dny mi ji doručí až domů? Je tomu skutečně tak?
21. December 2007 | Jirka Vrba