Speciální stránka ve webovém prohlížeči Mozilla Firefox, která se zobrazí po otevření nového panelu, obsahuje dlaždice pro nedávno a často prohlížené stránky. Zpočátku je však prázdná a zaplní se až během používání prohlížeče. To se má ale změnit. V rámci programu Directory Tiles bude Mozilla prodávat reklamu na této stránce, uživatel tedy místo prázdné stránky uvidí reklamní dlaždice – částečně budou obsahovat stránky z ekosystému Mozilly, částečně půjde o skutečnou reklamu.
Využití této reklamní příležitosti se samozřejmě nabízí. Jen v USA se prázdný panel zobrazí zhruba stomiliardkrát ročně, i když jen 31 milionů unikátních uživatelů měsíčně otevře tento panel prázdný, bez dlaždic dříve otevřených stránek. Mozilla je se svými příjmy nyní velmi závislá na firmě Google (skrze nastavení výchozího vyhledávače) a tento prodej reklamy by jí tedy umožnil jejich diverzifikaci a tedy snížení závislosti na jediné firmě.