Wine je, jak určitě většina z vás ví, software, který vytváří aplikační rozhraní a umožňuje tak běžet aplikacím pro MS Windows pod Unixovými operačními systémy. Zejména v poslední době prochází Wine určitým zlatým věkem, kdy do něj aktivně přispívá spousta vývojářů a neustále jej zlepšují. Takovým hlavním milníkem bylo vydání verze Wine 3.0 (vydání proběhlo v druhé polovině ledna). Wine 3.0 přinesla především podporu Direct3D 10 a 11, Direct3D Command Stream a výchozí verze Windows je nově Windows 7, čímž se Wine opět přiblížilo blíže k realitě dnešních dnů.
Wine 3.4 pracuje zejména na zlepšení podpory Vulkanu ve Wine a jeho integraci do X11. Podpora Vulkanu byla do Wine přidána teprve nedávno s příchodem řady Wine 3. Vydání 3.4 také lépe pracuje s ovládáním privilegovaných instrukcí x86-64, lepší editaci pomocí hex v rámci RegEdit a různé patche Wine-Staging, které byly opraveny a připraveny na sloučení se stabilní větví vývoje. Pokud vám výčet novinek nestačí tak více najdete v poznámkách o vydání.