Výchozím požadavkem Raiffeisenbank bylo vybudovat novou vysoce škálovatelnou a flexibilní digitální bankovní platformu. Zvolené řešení Red Hat JBoss EAP Platform tomuto požadavku vyhovuje, protože umožňuje realizovat služby s nízkými nároky na paměť a rychlým spouštěním, což je ideální situace pro bankovní prostředí s požadavkem zákazníků na kdykoliv dostupné služby poskytnuté v reálném čase. Modularita platformy navíc umožnila i hladkou migraci tisíců zákazníků: v úvodní fázi bylo během pouhých 3 měsíců přesunuto na 500 000 maloobchodních uživatelů, v druhé fázi trvající dva měsíce pak banka přesunula více než 100 000 dalších uživatelů.
Modernizace platformy pro internetové aplikace zvýšila během několika měsíců pravidelné využívání internetového bankovnictví o 10 % a počet uživatelů mobilního bankovnictví o 15 %. Po představení nové digitální bankovní platformy navíc vzrostla i míra spokojenosti uživatelů. „Více než 80 % dotázaných uživatelů hodnotí naše služby jako vynikající nebo velmi dobré,“ potvrzuje Tomáš Jabůrek, provozní ředitel IT v Raiffeisenbank.
Více informací o projektu i technické detaily řešení naleznete v případové studii v AJ.